Iskolánkról |
![]() |
Monday, 08 June 2009 15:38 |
There are no translations available. ![]() Pedagógiai programunk, helyi tantervünk és tevékenységünk fő alapelve a gyermekközpontúság, amelyen az empátiát, a pozitív késztetést, a bizalmat, az önbizalom növelését, a sikerhez való segítést és a szeretetet értjük. Intézményünk működési szabályait a Szervezeti és Működési Szabályzatban, a Házirendben, az Intézményi Esélyegyenlőségi Programban és a Minőségirányítási Programban rögzítettük.
Igyekszünk mindent megtenni azért, hogy a gyerekek szívesen járjanak iskolába, jól érezzék magukat nálunk, kellő alapossággal elsajátítsák a szükséges ismereteket, tartsák fontosnak a tanulást, képességeik, készségeik fejlődjenek, megvalósíthassák önmagukat. Módszertani kultúránk középpontjába az élményszerű tanítás-tanulás folyamatát állítottuk. A megvalósíthatóságot kezdetben a tapasztalataink erősítették meg, majd egyre tudatosabban választottuk ki továbbképzéseink témáit. A tantestületünk valamennyi tagja elvégezte az erdei iskola felkészítő projektet, a Gordon-féle tanári hatékonyságfejlesztő tréninget, a tanulás-módszertani tanfolyamot. 1996-ban részt vettünk a Soros Alapítvány önfejlesztő iskolák tréningjén. A tréning hozzájárult tevékenységünk átgondolásához, a pedagógiai programunk megalapozott, körültekintő elkészítéséhez.
|
Login
Kereső
Who is reading us
We have 26 guests onlinekönyvtár
Egyházi hírek
Archive
Polls
Kedves Látogató!
2016-tól megújult honlapunk. A kor igényeit maximálisan kiszolgáló portált telepítettünk. Oldalaink PC-n, laptopon, táblagépen és okostelefonon is hatékonyan böngészhetők. Tartalmunkat folyamatosan töltjük át az új honlapra, addig a régi és az új együtt működik majd. Természetesen a friss tartalmak már csak az új felületen lesznek elérhetők. Régi honlapunk továbbiakban csak archívumként működik majd. Regisztrált látogatóinknak meg kell újítani fiókjukat. Új regisztráció itt! Az átállás idejére türelmet kérünk!
Powered by Joomla!. Designed by: Joomla 1.5 Template, website hosting. Valid XHTML and CSS.