English (United Kingdom)Hungarian (formal)

Templomdombi Felfedező

Kedves Templomdombi Látogató, Felfedező!

Szeretnénk, ha ebben a rovatunkban meg tudnátok mutatni azokat az élményeket, "kincseket", amelyeket a kirándulások, erdei iskolák, nyaralások alkalmával találkoztatok. Írjatok egy pár soros beszámolót, leírást a látottakról és lehetőleg küldjetek egy képet is!

Címünk: felfedezo[kukac]templomdomb.hu

Kirándulás Bánkra Drucken
Mittwoch, den 14. September 2011 um 06:49 Uhr
There are no translations available.

Apával elhatároztuk, hogy kihasználva a nyár utolsó napjait elutazunk a Bánki-tóhoz, ami a Börzsöny közelében fekszik.

Másnap délelőtt elindultunk és Vácnál átkeltünk a komppal. A kompról belátszott Vác egész partszakasza, és azt hiszem, hét templomtornyot számoltam meg. Itt található egy nagyon híres levéltár és a váci püspökség. Amikor odaértünk Bánkra (éppen a déli hőségben), rögtön a strandra mentünk. A tó nagyon szép volt. Körben nádas szegélyezte és néhány fűz. Helyenként kiirtották a nádat és horgászstégeket építettek. A tó zöldeskék tükre csillogott a napfényben.

Nyaralás az ál-cserepesteknősök hazájában Drucken
Mittwoch, den 14. September 2011 um 06:33 Uhr
There are no translations available.

altIdén nyáron a családommal Európában, Görögország egyik szigetén Zakynthos-on voltam nyaralni! Ez a sziget Dél-kelet Európában található. Ezt a helyet régen a velenceiek a kelet világának nevezték. Az éghajlata mediterrán, enyhe tél és forró nyár jellemzi a szigetet. A déli partján homokos tengerpart van, ellentétben a dél-nyugati partszakasszal, ami meredek sziklás. Számtalan vizi sport lehetőség várja a vendégeket. A Földközi-tengerben ez a sziget az egyik hely, ahol a ritkának számító ál-cserepesteknősök (Caretta caretta) élnek.

Velence a lagúnák városa Drucken
Freitag, den 09. September 2011 um 11:17 Uhr
There are no translations available.

Mi Olaszországon belül Velencében voltunk nyáron. Én a városban a Szent Márk teret ajánlom, és az olasz fagyit. A város klímáját a tenger határozza meg. Bár télen előfordulhatnak hideghullámok, nyáron pedig kánikula, a tenger felől szinte mindig érkezik friss szél. Téli időszakban néha sűrű tengeri pára burkolja a várost. Az Adriai-tenger északi részén fekvő mocsaras Velencei lagúnában fekszik, amely két jelentős folyó, a Pó és a Piave torkolata között húzódik. Velence jellegzetessége a magas vízállás. Évente többször is előfordulhat november és április között, hogy ár önti el a város partjait, mélyebb részeit. Velence másik szinte állandó veszélyforrása az eliszaposodás.

Balatonfenyvesen nyaraltam Drucken
Freitag, den 09. September 2011 um 07:41 Uhr
There are no translations available.

Balatonfenyves a Balaton Déli partján található ahol sekélyebb a víz mint a Északi parton. A 2260 lakosú Balatonfenyves a Nagyberek szíve. 1896-os időpontot tekintik az itteniek községük születési évének. A területet az idetelepített fenyves erdő miatt már 1912-től Balatonfenyvesnek nevezték. A harmincas évektől Fenyves nyaralóteleppé vált. Balatonfenyves nevezetessége a keskeny nyomtávú kisvasút, mely a Nagyberek belsejébe viszi a látogatókat.

Lengyelországban jártunk Drucken
Donnerstag, den 08. September 2011 um 13:49 Uhr
There are no translations available.

Ezen a nyáron a családommal Lengyelországba mentünk. Apukám születésnapja volt, így a kedvenc szállodáját kapta ajándékba.

1. nap

Este 11:00-kor indultunk Szentendréről, 9 óra volt előttünk. Az út nagyon jó volt, szép tájakon vágtunk át, főleg hegyeket láttunk. 9:30-kor érkeztünk meg Łódz-ba, a Manufakturába. Ez régen textilgyárként működött, amit mostanra felújítottak, egy szórakoztató- és bevásárlóközpontot hoztak létre, és az Andel’s Hotel is itt található. Megtartották az épületek ipari jellegét, kívül meghagyták a régi téglaborítást.

« StartZurück123WeiterEnde »

Seite 1 von 3

Belépés

Kereső

Ki olvas minket

Wir haben 8 Gäste online

Szavazások

Milyen sportot szeretnél játszani a suliban?

Kedves Látogató!

2016-tól megújult honlapunk. A kor igényeit maximálisan kiszolgáló portált telepítettünk. Oldalaink PC-n, laptopon, táblagépen és okostelefonon is hatékonyan böngészhetők. Tartalmunkat folyamatosan töltjük át az új honlapra, addig a régi és az új együtt működik majd. Természetesen a friss tartalmak már csak az új felületen lesznek elérhetők. Régi honlapunk továbbiakban csak archívumként működik majd. Regisztrált látogatóinknak meg kell újítani fiókjukat. Új regisztráció itt!  Az átállás idejére türelmet kérünk!

Tovább az új honlapra!

Videók

Get the Flash Player to see this player.

Support: Simple Video Flash Player Module

Képgaléria - véletlen kép

Ma 2024. März 19., Dienstag, József és Bánk napja van. Holnap Klaudia napja lesz.
No events

e-tananyagaink

Rajzszakkörünk munkái

• JoomlaWorks Simple Image Rotator

Powered by Joomla!. Designed by: Joomla 1.5 Template, website hosting. Valid XHTML and CSS.